Nieuws

Hoe krijg je het wauw-gevoel in het autobedrijf?

Wij komen onze afspraken na; de auto is na de beurt gewassen; er ligt een presentje in de auto; de leenauto kon zo worden meegegeven. Onze klanten vinden de service die wij geven inmiddels heel normaal. Wat kunnen wij dan nog verbeteren? Zijn wij eigenlijk nog in staat om de verwachtingen van de...
Lees meer

Vireo Auto Bussum gaat sluiten

Na 10 jaar stopt Vireo Auto Bussum (Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Chrysler, Dodge, Subaru en Saab) haar activiteiten aan de Amersfoortsestraatweg 43 in Bussum. Vanaf 31 december is de vestiging gesloten. Het personeel werd afgelopen week door de directie geïnformeerd. Niemand had dit zien...
Lees meer

Renault Store-dealers krijgen facelift in Engeland

Renault herstart zijn Britse dealernetwerk met een nieuwe look en feel - en deze foto's laten de eerste showroom zien die verfraaid gaat worden. De dealer van Evans Halshaw Edinburgh West heeft de nieuwe bewegwijzering en branding gekregen en de nieuwe look zal in heel 2018 over het hele Britse...
Lees meer

Op zoek naar de mooiste autodealer in Nederland

Mijn zoon en ik krijgen de kans om via de Facebook winactie van EC-Rent Leiden een middagje gratis te sturen in een BMW i8. Hoewel de auto alweer een paar jaar rijdt, is het absoluut geen straf om achter het stuur te kruipen. Je moet toch nog wel redelijk sportief zijn achter het stuur plaats te...
Lees meer

Automan

Door mijn aderen stroomt geen bloed zoals bij andere mensen, maar puur motorolie vol met passie voor Alles Op Vier Wielen. Gilbert Vogt heeft van zijn hobby zijn werk kunnen maken. Hij is inmiddels meer dan vijfentwintig jaar werkzaam in de automotive en heeft ervaring bij tal van automerken. Lees meer...

Wij Gevoel

"Het maken van een wij gevoel is niet moeilijk. Het is slechts een kwestie van gevoel geven dat iemand bij de groep hoort. Hierdoor ontstaat vanzelf een samenwerkend vermogen bij het oplossen van een puzzel". 

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...