Autovisie Cars & Coffee XXL 2017 wegens succes naar een grotere locatie

Als autoliefhebber kan het je niet ontgaan zijn. Deze maand vindt er weer een nieuwe editie van Autovisie Cars & Coffee XXL plaats. En jij kunt er gratis bij zijn!

Nieuwe, grotere locatie
Door het enorme succes van eerdere edities zijn we voor de 2017-editie op zoek gegaan naar een grotere, nieuwe locatie die plaats biedt aan meer auto’s en bezoekers. En die hebben we gevonden! Op zondag 27 mei ben je van 10:00 tot 13:00 uur van harte welkom bij Expo Haarlemmermeer in Vijfhuizen, voor de grootste editie van Autovisie Cars & Coffee XXL ooit. En ook dit jaar geldt, de toegang is gratis.

Van klassieker tot sportwagen
Op de laatste editie in 2016 kwamen zo’n 1000 autoliefhebbers af om hun bijzondere auto, klassieker, sportwagen of getunede auto te showen. Van Lamborghini Countach tot extreem verbouwde Toyota Celica en van Jaguar E-Type tot een kleine Autobianchi. Alles is welkom. Kortom, heb jij een bijzondere auto in de garage staan? Kom dan naar Autovisie Cars & Coffee XXL!

Geniet van bijzondere auto’s en heerlijke koffie
Ook als je zelf geen auto hebt, ben je van harte welkom. Op slechts 10 minuten rijden van het Telegraaf-hoofdkantoor kunnen we 2.000 auto’s verwelkomen en zijn er honderden parkeerplaatsen voor bezoekers. Kom dus vooral genieten van een heerlijke kop koffie en bekijk alle bijzondere auto’s van dichtbij. Bovendien heeft de redactie van Autovisie een aantal primeurs voor je in petto!

Wil jij zeker zijn van een plek tijdens Autovisie Cars & Coffee XXL? Meld je dan voor 21 mei 2017 aan via www.carsandcoffee.nl.

Autovisie Cars & Coffee XXL

Zondag 27 mei 2017 10:00 uur-13:00 uur

Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen

Toegang = gratis!

Update: Lees meer nieuws en bekijk foto's van de Opel Ampera-E 2017

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...