Droomvliegtuig Lars-Erik Magnusson

Blaricum - Een van de grootste statussymbolen van deze tijd is het hebben van een eigen vliegtuig. En dan liefst nog een jet. Het is wel een kostbare hobby. Je moet vaste bemanning in dienst nemen, het onderhoud betalen, landingsrechten en brandstof. Zo'n eigen vliegtuig heeft alleen zin als er heel veel vlieguren gemaakt worden.

Er zijn maar weinig Nederlandse ondernemen met een eigen kist. Maar NIEMAND heeft zo'n groot passagiers-vliegtuig als de onroerend-goed-exploitant en olie-handelaar Lars-Erik Magnusson. In Nederland vliegt Philips met Falcons. Zo'n toestel had Magnusson. De Zweedse ondernemer kwam met Fl. 40.000,- (gulden) op zak naar ons land en bouwde hier een imperium op. Hij kocht een landgoed in Blaricum voor 2 miljoen gulden en breidde het huis boven en onder de grond gigantisch uit voor nog eens 18 miljoen. Er zijn maar 40 van dit soort exclusieve Boeing 727's over de hele wereld. Donald Trump heeft er een.

Lars Magnusson heeft een verlengde Amerikaanse auto bij Van Kooy Bussum in onderhoud. De auto is zo lang dat hij niet op een normale brug past. De monteurs sleutelen daarom ook regelmatig aan de auto op straat. Lars Magnusson heeft twee chauffeurs (ex resercheurs) in dienst om zijn veiligheid te waarborgen. Het verhaal gaat dat deze mannen om toerbeurten in de tuin liggen.

Magna Plaza
Amsterdam - Onder enorme belangstelling is gisteren op een spectaculaire wijze het exclusieve winkel-centrum Magna Plaza aan de Nieuwezijds Voorburgwal geopend. Het voormalig hoofdpost-kantoor biedt de bezoekers op vier verdiepingen totaal 10.000 m2 vloeroppervlakte gevarieerd winkelaanbod. Er zijn veertig winkels met mode, muziek, accessoires, geschenken en cosmetica. Het thema is vrije tijd. 

 

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...