Facebook pagina Alles Op Vier Wielen doet het goed

De verandering van de Facebook pagina Koops- en Fivan Auto naar Alles Op Vier Wielen heeft geen invloed op het aantal bezoekers gehad. De pagina groeit weliswaar niet in het aantal leden, doch wel in het aantal bezoekers. Uit peilingen van Facebook blijkt dat we tussen de 50 en 1000 bezoekers per post krijgen, met uitschieters van een aantal boven de 2000. Dat vinden wij natuurlijk leuk, en daar doen we het ook wel een beetje voor.

Er is het afgelopen half jaar veel gebeurd. Het doet me wel goed dat veel collega’s toch weer een baan in de autobranche hebben gevonden, we hebben er een aantal op Facebook gezet. Ik vind dat toch opmerkelijk, want onze branche is heel snel aan het krimpen. Slechts een aantal collega’s is nog op zoek naar een nieuwe baan. Vooral de collega’s boven de vijftig hebben het lastig. Ik houd mijn hart vast als ik straks zelf tegen die leeftijd aanloop en plotseling thuis kom te zitten. Ik duim voor de gene die nog thuiszitten en dat ze maar weer snel aan een baan komen.

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...