Klanten Contact Centrum (KCC/BDC) maakt rooster zelf - automotive

Het werken op een KCC/BDC in de autobranche is over het algemeen in wisseldiensten van maandag t/m vrijdag tussen 8 – 18.00 uur. 

Het rooster wordt telkens door iemand van de werkvloer gemaakt. Knelpunten worden onderling opgelost. Komen ze er niet uit dan raadplegen ze de teamleider. Dit werkt nu al weer enige tijd prima. Hiermee heeft de werknemer meer betrokkenheid zijn werk en daardoor is de kans op uitval kleiner en de productiviteit hoger.

Is dat uniek? Nee hoor. Ook uitzendbureau Olympia, bioscoopketen Pathé en Prorail laten hun personeel zelf hun werktijden bepalen.

Balans privé en werk
Als de werkgever vraagt of een werknemer een half uur doorgaat, want wat maakt een half uur nou uit? Dan moet de werkgever zich ook flexibeler opstellen op het gebied tussen werk en privé. De lijn mag dan best wat dunner worden omdat de werkgever privétijd van zijn personeel opeist. Eerder weg omdat je moet tennissen of omdat een moeder verzorgd moet worden. Alles is bespreekbaar wat redelijk is ten opzichte van de onderlinge verhoudingen met collega’s, want niemand wil scheve gezichten. 

Wij snappen dat jij trots bent op jouw gouden koets. Wil jij de wagen rijdend, stilstaand of dynamisch vast laten leggen? De fotograaf weet hoe dit moet! Het resultaat? Sfeervolle, stoere en memorabele foto’s. Wij hebben een passie voor auto’s en weten hoe jouw bolide het beste tot zijn recht komt.

Contact: allesopvierwielen@outlook.com