Klanten Contact Centrum (KCC) voor Van Kooy

Van Kooy is op dit moment druk doende met de oprichting van een KCC, zodat vanaf begin najaar alle telefoontjes voor alle vestigingen in Bussum worden opgenomen.

Claudia Kamphuis houdt zich bezig met het structureren en coördineren van het leiding geven aan het contact centrum. Het KCC is dagelijks bezit van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 – 17.00 uur.

Het KCC neemt niet uitsluitend de telefoon aan en verbindt door, maar krijgt ook een steeds belangrijker rol in het gehele relatiebeheer. Hieronder valt bijvoorbeeld de postverwerking, databasebeheer, up-to-date houden van intranetgegevens, behandeling van aanvragen via Van Kooy-internetsite of Daimler-Chrysler-internetsite, telefonische werkplaats enquêtes (na een reparatie of onderhoudsbeurt wordt de klant gebeld betreffende de kwaliteit van het uitgevoerde werk. En de ontvangt in de werkplaats receptie), schriftelijke verkoop enquêtes (onder klanten die een auto hebben gekocht), hulp bij terugroepacties van de fabriek, versturen van APK-mailingen en Einde Garantie Nieuw-mailingen. 

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...