Klanten Contact Centrum (KCC) voor Van Kooy

Van Kooy is op dit moment druk doende met de oprichting van een KCC, zodat vanaf begin najaar alle telefoontjes voor alle vestigingen in Bussum worden opgenomen.

Claudia Kamphuis houdt zich bezig met het structureren en coördineren van het leiding geven aan het contact centrum. Het KCC is dagelijks bezit van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 – 17.00 uur.

Het KCC neemt niet uitsluitend de telefoon aan en verbindt door, maar krijgt ook een steeds belangrijker rol in het gehele relatiebeheer. Hieronder valt bijvoorbeeld de postverwerking, databasebeheer, up-to-date houden van intranetgegevens, behandeling van aanvragen via Van Kooy-internetsite of Daimler-Chrysler-internetsite, telefonische werkplaats enquêtes (na een reparatie of onderhoudsbeurt wordt de klant gebeld betreffende de kwaliteit van het uitgevoerde werk. En de ontvangt in de werkplaats receptie), schriftelijke verkoop enquêtes (onder klanten die een auto hebben gekocht), hulp bij terugroepacties van de fabriek, versturen van APK-mailingen en Einde Garantie Nieuw-mailingen. 

Wij snappen dat jij trots bent op jouw gouden koets. Wil jij de wagen rijdend, stilstaand of dynamisch vast laten leggen? De fotograaf weet hoe dit moet! Het resultaat? Sfeervolle, stoere en memorabele foto’s. Wij hebben een passie voor auto’s en weten hoe jouw bolide het beste tot zijn recht komt.

Contact: allesopvierwielen@outlook.com