Medewerker Klanten Contact Centrum Autobedrijf (KCC/BDC)

Heb jij een passie voor het Klanten Contact Centrum, ben je communicatief sterk, commercieel en beschik je over technische kennis? Dan willen we graag dat jij reageert op deze vacature.

Je hebt ervaring met het werken op een Klanten Contact Centrum en bent helemaal thuis in in- en outbound telefonie en leadverwerkingen. De nadruk in deze functie ligt op het inplannen en afhandelen van afspraken voor de werkplaatsen. Samen met het team zorg je voor optimale centrale werkplaatsplanningen en werkorders. Daarnaast heb je commercieel inzicht en ben je in staat om dagelijkse upselling te realiseren om een zo hoog mogelijk werkaanbod voor de werkplaatsen te realiseren.

Jij weet voorstellen te doen voor de verbetering van de bestaande processen en procedures, waarmee de efficiency en effectiviteit wordt vergroot. Ook ben je zeer klantgericht en weet klachten op de juiste wijze op te lossen en daarmee de klanttevredenheid te verhogen.

Je beschikt over minimaal MBO denk- en werkniveau en hebt aantoonbare technische werkervaring en kennis in de automotive. Je hebt ervaring met het inplannen van werkplaatsafspraken en bent in staat de juiste werkorders te maken. Daarnaast kun je goed commerciële mogelijkheden benutten en heb je goede kennis van automatiseringssystemen.

Je bent verder een echte teamplayer, positief, stressbestendig en flexibel en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Alles Op Vier Wielen biedt een prettige en professionele werksfeer en prima arbeidsomstandigheden. Het salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed. Tevens neem je voor deze functie deel aan opleidings- en trainingsprogramma’s.

Een medewerker van het Klanten Contact Centrum Autobedrijf (KCC/BDC) heeft affiniteit met auto’s, anders hoort de persoon daar niet thuis.

Vaak wordt gezegd dat een medewerker van het KCC/BDC Autobedrijf ook iemand kan zijn van een call center. Ik zeg van niet. Als je niets met auto’s hebt snap je de opmerkingen van de klant niet. Daarom werk ik het liefst met collega's om mij heen die werkplaats ervaring hebben. Bovendien zijn 75% van de binnenkomende telefoontjes werkplaats gerelateerd. Zij zijn veel sneller in staat om problemen te herkennen. Waarom hebben ze bij een arts een doktersassistente? Ook omdat zij de patiënt veel beter kan helpen. Dat geldt ook in ons vak op het Klanten Contact Centrum (KCC/BDC). Lees meer...

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...