Mevrouw belt voor het maken van een afspraak in de werkplaats

Gilbert Vogt werkt al ruim 25 jaar met heel veel plezier in de automobielbranche. Hij is thans werkzaam op het Klanten Contact Centrum bij Fred Janssen Autogroep in Huizen. Tevens schrijft hij over Alles Op Vier Wielen en legt hij regelmatig auto evenementen vast met zijn camera.  

Mevrouw belt voor het maken van een afspraak in de werkplaats:

‘Wanneer kunt u de auto hebben voor een beurt in de werkplaats?’

‘U  mag het zeggen, u bent klant.’

‘Oh wat fijn dat ik het mag zeggen. Eens even kijken… Zegt u het maar.’

‘Zullen we volgende week maandag afspreken?’

‘Ik weet niet wat, maar dan heb ik iets.’

‘Dinsdag?’

‘Dan heb ik ook iets…liever een andere dag alstublieft.’

‘Noem maar een dag?’

‘Ik weet het niet. Ik heb mijn agenda niet bij me. Is het goed dat ik u morgen terugbel?’

‘Tuurlijk, u bent klant.’

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...