Nieuweautokopen.nl breidt uit met een nieuw kantoor in Breda!

Het grootste en meest professionele online platform voor nieuwe auto’s van Nederland, Nieuweautokopen.nl, breidt uit met een nieuw kantoor in Breda. De groei van het aantal medewerkers, een direct gevolg van het succes van het bedrijf, maakte uitbreiding van het aantal werkplekken noodzakelijk en de geschikte ruimte daarvoor vond oprichter Paul de Vries in Breda. Nieuweautokopen.nl heeft al een kantoor in Amsterdam.

Steeds meer autodealers kiezen ervoor hun leadopvolging en BDC (business development center) uit te besteden aan Nieuweautokopen.nl. Het callcenter in Breda garandeert snelle en adequate leadopvolging en zorgt gegarandeerd voor meer verkopen. De recente overname van Nieuweautokopen.nl door Marktplaats heeft ervoor gezorgd dat Nieuweautokopen.nl een prominente plaats heeft gekregen op de best bezochte autoverkoopsite van Nederland en het resultaat daarvan is voor de medewerkers van het bedrijf dagelijks merkbaar.

Groei
 van onze Outbound BDC Services
Paul de Vries, oprichter van Nieuweautokopen.nl, is trots op de nieuwe kantoorruimte: "Ons nieuwe kantoor ademt in alles de sfeer van Nieuweautokopen.nl. Modern, informeel en transparant. Geen werkplekken achter glas of in kleine kamertjes, maar gewoon een grote ruimte waar alle medewerkers elkaar in de ogen kunnen kijken. Het stukje Brabantse gezelligheid uit Breda wil ik bovendien graag vertalen naar de werkvloer, zodat onze klanten dat ook meekrijgen. Want ook dat is Nieuweautokopen.nl. Het kopen van een auto moet een leuke, ontspannende bezigheid zijn en daarbij hoort een informeel, maar professioneel team dat werkt vanuit een inspirerende omgeving."

Het team van Nieuweautokopen.nl in Breda gaat zich dagelijks bezighouden met de leadopvolging voor autodealers. In Amsterdam blijven de marketingafdeling en dealersales gevestigd.

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...