Nieuws

Utrecht - Gezocht: Bijzondere verhalen van mensen en hun auto’s

Wij zijn op zoek naar mensen die iets bijzonders met hun auto hebben en hierover graag iets willen vertellen. Het doel is om de verhalen te bundelen en in boekvorm uit te geven. De naam van het boek: Mijn Passie voor Auto’s. Het mag een verhaal zijn die naar ons kan worden toegestuurd. Het kan ook...
Lees meer

Klanten met autopech willen direct een oplossing

Klanten willen graag weten wat er aan hun auto mankeert, dat lijkt op zich logisch, maar tijdens het onderzoek (lees: diagnose) in de werkplaats valt er niet meteen iets over de reparatie, en de tijd hoe lang het duurt, te zeggen. Bij het uitlezen van de auto is het probleem niet altijd zichtbaar:...
Lees meer

Het concept van AllesOpVierWielen.nl

Bij Alles Op Vier wielen leest u meer achtergrondinformatie vanuit de autodealer gezien, en wij proberen te laten zien wat de beleving van de klant in het dealerbedrijf is. Wij maken ons sterk voor elke merk, maar wij hebben wel een lichte voorkeur voor de topmerken Nissan, Fiat, en Mitsubishi....
Lees meer

Autobedrijven in Het Gooi verhuizen regelmatig

Het Gooi - Breng je de auto voor een beurt, is je vertrouwde dealer van de een op de andere dag ineens van de aardbodem verdwenen. Niks aan de hand, ze zijn alleen maar verhuisd, maar waarom eigenlijk? Aan de buitenwereld doen autobedrijven ons geloven dat ze zijn verhuisd, maar in werkelijkheid...
Lees meer

Automan

Door mijn aderen stroomt geen bloed zoals bij andere mensen, maar puur motorolie vol met passie voor Alles Op Vier Wielen. Gilbert Vogt heeft van zijn hobby zijn werk kunnen maken. Hij is inmiddels meer dan vijfentwintig jaar werkzaam in de automotive en heeft ervaring bij tal van automerken. Lees meer...

Wij Gevoel

"Het maken van een wij gevoel is niet moeilijk. Het is slechts een kwestie van gevoel geven dat iemand bij de groep hoort. Hierdoor ontstaat vanzelf een samenwerkend vermogen bij het oplossen van een puzzel". 

Ik kan goed alleen werken maar vind een teamsport ook heel interessant. Het is iedere dag een mooie uitdaging om met een team te werken en de vraag te stellen: Waarom doen wij dit? Waar doen wij het voor? Waarom kom ik mijn bed uit? Wij geloven in het ontzorgen van de klant. Hoe doen we dat? Wij geven de klant aandacht, maken haar/hem belangrijk. Wat doen we? Wij nemen de gegevens door en plannen een bezoek aan de werkplaats of showroom. Lees meer...